- Vstup do budovy školy je umožněn pouze žákům, nikoli doprovázejícím osobám.
- Všichni žáci i zaměstnanci školy nosí ve společných prostorách roušky.
- Každý žák/účastník vzdělávacích aktivit bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáček na uložení roušky.
- Při přesunech je vhodné dodržení odstupů 2 metry vždy, pokud je to možné (nejméně 1,5 metru).
- Neprodleně po přezutí, popřípadě po příchodu do třídy, musí každý použít dezinfekci na ruce. Doporučuje se i předchozí umytí rukou (důkladně 20 až 30 sekund vodou a tekutým mýdlem). Dezinfekce bude ve škole k dispozici.
- Při sejmutí roušky si každý žák/účastník vzdělávacích aktivit ukládá svou roušku do sáčku. Žáci/účastníci vzdělávacích aktivit si po každém konzultačním bloku vydezinfikují nebo umyjí ruce ve své třídě.
- Podmínkou účasti na vzdělávání je – žákem/účastníkem vzdělávacích aktivit a v případě nezletilých žáků i zákonným zástupcem podepsané „Čestné prohlášení v souvislosti s výskytem koronaviru a snahou o prevenci šíření nemoci Covid-19“. Je na žákovi/zákonném zástupci žáků zvážit všechny rizikové faktory při rozhodování o účasti na vzdělávacích aktivitách. Pokud žák/účastník vzdělávacích aktivit nemá možnost tisku, bude několik tiskopisů k dispozici na vrátnici.
Důležité dokumenty ke stažení:
- Čestné prohlášení pro žáky – maturity červen
- Čestné prohlášení
- Podrobnější provozní podmínky pro žáky a jejich zákonné zástupce: Výtah z metodiky MŠMT
- Ochrana zdraví na středních školách, konzervatořích a vyšších odborných školách v průběhu přijímacích zkoušek, maturitních zkoušek, závěrečných zkoušek a absolutorií 2019/2020