Erasmus+ KA202: CLIL in Education
Realizace projektu: 01.11.2020-31.12.2022
Registrační číslo: 2020-1-CZ01-KA202-078232
Partneři:
- Střední průmyslová škola chemická Pardubice – hlavní koordinátor
- Abidin Pak Pakmaya Anadolu Lisesi – Turecko
- ISEN Formación S.L. – Španělsko
- Escuela F.P. Salesianos Juan XXIII – Španělsko
- Kongsbakken videregående skole – Norsko
- Stredná odborná škola chemická – Slovensko
Popis projektu:
Náš projekt chce podpořit kvalitní a inovativní způsoby výuky a učení využitím nových přístupů ke vzdělávání. Klade si za cíl rozvíjet integrovaný vzdělávací přístup, ve kterém bude část předmětů vyučována v angličtině.
Prostřednictvím spolupráce s našimi partnery chceme:
– prohlubovat kompetence v angličtině
– usnadnit přípravu CLIL vyučovacích hodin
– podporovat inovativní metody výuky/učení s velkým důrazem na jazykový a multidisciplinární přístup
– vytvářet atraktivnější způsoby učení, a tím zvyšovat motivaci studentů ke studiu
– podporovat týmovou spolupráci na národní a mezinárodní úrovni
– posílit využívání informačních a komunikačních technologií a digitálních médií pro výuku a učení.
Cíle projektu:
Hlavním cílem projektu CLIL je zvýšit kvalitu vzdělávání a motivovat studenty k aktivnímu studiu a vybavit je dovednostmi, které jim pomohou být úspěšní v jejich budoucím zaměstnání.
Konkrétnějším cílem je navrhnout a doporučit pro implementaci model integrace angličtiny, jiných předmětů a Informačních a komunikačních technologií do výuky a projektového vyučování.
Hlavní výstupy projektu:
- Přehled o současném stavu využívání výuky CLIL v partnerských školách
- Manuál pro plánování a tvorbu výukových hodin využívajících CLIL
- Katalog – portfolio CLIL výukových hodin
- Digitální nástroje pro výuku CLIL
- Mezinárodní soutěž pro studenty